Selasa, 25 November 2014

Jual Rumah Kawasan Johor dan Jual Tanah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Nama saya Hernani panggil ringkas Naniey, saya masih baru dalam bidang property (Bekerja bersama Group Property CTA) akan tetapi saya berpengalaman mengendalikan rumah sewa dan kedai sewa dan take over.saya akan membantu tuan puan mendapatkan rumah idaman tuan puan dengan kadar berpatutan dan mampu dimiliki.Kita sedia maklum rumah semakin hari semakin mahal untuk di diami.Harga rumah semakin lama semakin tinggi,harga sewa pula seakan sama harga bayar bulanan beli rumah kediaman. Tuan Puan sebenarnya mampu membeli rumah sendiri.Saya akan membantu Tuan/Puan mendapatkan idaman rumah Tuan/Puan.

Saya Juga akan membantu Tuan/Puan Menjual dan Menyewa rumah kediaman Tuan/Puan.


Hubungi saya/Whatssapp/Wechat:019-7247573
Facebook:Rumah Sewa dan Jual Beli Johor (Update dari Masa ke Semasa)

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama